1.Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.Przyjęcie porządku obrad.
Głosowanie (Przyjęcie porządku obrad.)3.Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Miejskiej w Tykocinie.
Głosowanie (Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Miejs...)4.Wybór Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej i składu Komisji Rewizyjnej.
a) zgłaszanie kandydatów na funkcję Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej;
b) przeprowadzenie głosowania jawnego na przewodniczącego Komisji;
c) ustalenie składu ilościowego Komisji Rewizyjnej;
d) zgłaszanie kandydatów do Komisji Rewizyjnej;
e) przeprowadzenie głosowania jawnego na członków Komisji Rewizyjnej;
f) podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej i wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.
Głosowanie (przeprowadzenie głosowania jawnego na pr...)Głosowanie (3 osobowy skład komisji rewizyjnej)Głosowanie (Uchwała II/6/2018 w sprawie powołania K...)5.Powołanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
a) ustalenie składu ilościowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;
b) zgłaszanie kandydatów do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;
c) przeprowadzenie głosowania jawnego na członków Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;
d) podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
Głosowanie (podjęcie uchwały w sprawie powołania Kom...)Głosowanie (3 osobowy skład komisji wniosków, skarg...)6.Powołanie Komisji Stałych działających przy Radzie Miejskiej w Tykocinie.
a) propozycje nazw komisji i składu ilościowego;
b) zgłaszanie kandydatów;
c) przeprowadzenie głosowania jawnego;
d) podjęcie uchwał stwierdzających powołanie Komisji Stałych.
Głosowanie (Nazwa komisji infrastruktury i finansów)Głosowanie (Nazwa komisji Oświaty, Kultury, Promocji...)Głosowanie (skład ilościowy komisji Infrastruktury i...)Głosowanie (Skład ilościowy komisji Oświaty, Kultury...)Głosowanie (Uchwała w sprawie powołania Komisji Infr...)Głosowanie (Uchwała w sprawie powołania Komisji Oświ...)7.Podjęcie uchwały w sprawie wynagrodzenia Burmistrza.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie wynagrodzenia...)8.Interpelacje i zapytania radnych.
9.Wolne wnioski i informacje.
10.Zakończenie sesji.