1.Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.Przyjęcie porządku obrad.
Głosowanie (Przyjęcie porządku obrad.)3.Przyjęcie protokołu z XXXVII Sesji Rady Miejskiej w Tykocinie.
Głosowanie (Przyjęcie protokołu z XXXVII Sesji Rady...)4.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy Tykocin na rok 2021.
Głosowanie (Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie...)5.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przejęcia od Województwa Podlaskiego zadania zarządzania częścią drogi wojewódzkiej nr 671 na odcinku przejścia przez miasto Tykocin.
Głosowanie (Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie...)6.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki za pojemniki dla nieruchomości niezamieszkałych.
Głosowanie (Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie...)7.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki tej opłaty dla nieruchomości zamieszkałych.
Głosowanie (Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie...)8.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie organizacji wspólnej obsługi przez Urząd Miejski w Tykocinie.
Głosowanie (Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie...)9.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Podlaskiemu.
Głosowanie (Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie...)10.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tykocin na lata 2021-2035 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań.
Głosowanie (Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie...)11.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków i przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu.
Głosowanie (Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie...)12.Informacja Burmistrza dotycząca oświadczeń majątkowych.
13.Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Tykocinie dotycząca oświadczeń majątkowych.
14.Interpelacje i zapytania radnych.
15.Wolne wnioski i informacje.
16.Zakończenie sesji.